ويژگي هاي سئو سايت

سئو و طراحي سايت

ويژگي هاي سئو سايت

۷۳ بازديد

 

چرا SEO واقعاً  بهترين شركت طراحي سايت درمورد بازاريابي محتوا استصفحه اصلي »وبلاگ» بازاريابي محتوا »چرا SEO واقعاً درمورد بازاريابي محتوا استكمي در مورد SEO و بازاريابي محتوا سردرگمي وجود دارد. سردرگمي در مورد چگونگي تناسب SEO و بازاريابي محتوا در كنار هم ايجاد مي شود. آيا آنها در كنار هم قرار مي گيرند؟ آيا آنها با يكديگر اختلاف دارند؟ اگر چنين است ، آيا مجبور كردن آنها به يكديگر اجباري است؟
در پست قبلي توضيح دادم كه چرا SEO و بازاريابي محتوا مانند PB&J هستند. آنها با هم مي روند. آنها فقط مناسب هستند. آنها با هم خوب كار مي كنند.
اكنون ، من مي خواهم دقيقاً به همين دليل به اشتراك بگذارم - به همين دليل SEO در واقع بازاريابي محتوا است و برعكس.
قبل از اينكه دليل اين مقاله را به اشتراك بگذارم ، بگذاريد در مورد آنچه - مشكلي كه من به آن پرداخته ام ، روشن شوم.
مسئله: SEO و بازاريابي محتوا يكپارچه نيستند.مشكل اساسي در اين است كه SEO و بازاريابي محتوا از هم جدا شده اند ، گويي اين دو چيز بسيار متفاوت هستند. واقعيت اين است كه آنها با هم به هم مي پيوندند ، با هم بهترين شركت سئو سايت  همپوشاني دارند ، به هم مي پيوندند ، به هم مي پيوندند.
برخي فكر مي كنند بازاريابي محتوا نياز SEO را از بين مي برد.
به اين عناوين نگاه كنيد:
google-serp-content-marketingاين براي من معني ندارد.
چگونه مي توان "بازاريابي محتوا به طور كامل بر SEO پيشي گرفت" وقتي تنها راه براي موفقيت در بازاريابي محتوا داشتن SEO است؟ چگونه مي توانيد اين دو را مانند هم جدا كنيد؟
خوشبختانه ، صداهاي عقل در كاكوفوني سردرگمي وجود دارد (به عنوان مثال ، مقاله smallbusiness.yahoo در بالا). بازارياب هاي دقيق ، قطع ارتباط را مشاهده كرده اند و در تلاشند تا خاطرنشان كنند كه سئو و بازاريابي محتوا با يكديگر همراه هستند.
با اين حال اين اشتباه همچنان ادامه دارد. يكي از مقالات مشهوري كه باعث اشتباه مي شود ، از مقاله اي در گاردين آمده است: "به نظر مي رسد گوگل از SEO قديمي دوست خود خسته شده است و در عوض ، در حال جابجايي با كودك جديد در اين بخش ، بازاريابي محتوا است". sic]
اين قياس زيبا است ، اما به سادگي دقيق نيست. به نظر نمي رسد كه SEO و بازاريابي محتوا دو نفر متفاوت باشند. براي وام گرفتن استعاره مشابه ، SEO و بازاريابي محتوا در واقع دو شخصيت يك شخص هستند.
بنابراين ، مشكل در قطع ارتباط كار در منزل  بين SEO و بازاريابي محتوا است.
وقت آن است كه اين دو نفر را به هم نزديك كنيم. اين تنها راهي است كه شما هم در SEO و هم در بازاريابي محتواي خود موفق خواهيد بود.
حقيقت: SEO و بازاريابي محتوا با هم همپوشاني دارند. زيادهنگام تلاش براي درك ادغام سئو و بازاريابي محتوا ، به اين روش فكر كنيد.
اول ، در اينجا ديدگاه نادرست SEO و بازاريابي محتوا وجود دارد. اين اشتباه است:
seo-vs-content-marketingاكنون روش مناسب براي ديدن آنها در اينجا آمده است:
seo-vs-content-marketing-2آنها با هم همپوشاني دارند.
بين SEO و بازاريابي محتوا تفاوت هايي وجود دارد.بله ، SEO و بازاريابي محتوا در چندين زمينه مهم از يكديگر متمايز مي شوند. و گرچه آنها نقاط تمايز دارند ، شما هنوز هم نمي توانيد اين دو را به طور كامل از هم جدا كنيد.
به جاي تعقيب هر نقطه اختلاف قيمت سئو سايت  بين اين دو ، مي خواهم به اين تضاد اساسي اشاره كنم:
سئو باريك تر و فني تر است.بازاريابي محتوا گسترده تر و جامع تر است.اين روشي است كه در آن دو همگرايي مي شوند:
راه استفاده از سئو به شيوه اي گسترده تر ، انتقال تلاشهاي فني خاص آن به بازاريابي محتوا است.برعكس ، تنها راه براي اطمينان از موفقيت در بازاريابي محتوا ، اعمال تكنيك هاي سئو در اجراي آن است.چگونه SEO و بازاريابي محتوا با هم جمع مي شوندراه ديگر براي ديدن آن مانند اين است - SEO تقاضا مي كند. بازاريابي محتوا آن خواسته ها را برآورده مي كند.
به عنوان مكالمه بين دو نفر فكر كنيد.
سلام-اسم من-است-SEOسئو الزامات را بيان مي كند. بازاريابي محتوا آنها را برآورده مي كند.حال ، اجازه دهيد من به شما نشان دهم كه دقيقاً چگونه SEO و محتوا يكديگر را تكميل مي كنند.
در هر يك از نكات زير دقيقاً آنچه را كه SEO جستجو مي كند بيان مي كنم ، و اينكه بازاريابي محتوا آن نياز را چگونه برآورده مي كند. بخاطر داشته باشيد كه هر يك از نكات زير را مرور مي كنيد ، بخاطر داشته باشيد كه مكالمه بين آموزش طراحي سايت سئو و بازاريابي محتوا (فوق).

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.