آرشیو مهر ماه 1398

سئو و طراحي سايت

رتبه بندي سئو سايت

۹۹ بازديد

 

 

برخلاف اكثر ابزارهاي كليدي ديگر ، AnswerThePublic 100٪  توضيحات متا روي سوالات متمركز است. بنابراين اگر مي خواهيد محتوا بهينه سازي شده در مورد كلمات كليدي سؤال ايجاد كنيد (مانند: "چرا بازاريابي محتوا مهم است؟") ، اين ابزار ماين طلايي است.
جواب عمومي - رژيم غذايي سرخپوشانو اگر مي خواهيد بسياري از اين استراتژي ها را در عمل مشاهده كنيد ، توصيه مي كنم اين فيلم كوتاه را بررسي كنيد.

برو جلو ، من صبر مي كنم
سپس به مرحله شماره 3 برويد ...
مرحله شماره 3: مطالب جامع را بنويسيد
راز كثيف كمي در مورد محتواي سئو اينجا آورده شده است:
اگر مي خواهيد محتواي شما در Google رتبه بندي شود ، بايد AWESOME باشد.
به عبارت ديگر:
"محتواي با كيفيت" كافي نيست. براي جستجوي معين بايد محتواي شما بهترين نتيجه باشد ... يا اين رتبه اي نخواهد بود. در حقيقت ، محتواي شگفت انگيز كليد موفقيت SEO است.
چگونه اين كار را مي كنيد؟
محتواي جامع بنويسيد.
به عبارت ديگر: محتوايي را منتشر كنيد كه به كسي امكان جستجو در كلمات كليدي را مي دهد.
به عنوان مثال ، سال گذشته من اين راهنماي كامل براي بهينه سازي موبايل را منتشر كردم.
Backlinko - راهنماي سئو موبايلاكنون مي توانستم چيزي بنويسم: "5 نكته در مورد SEO Mobile".
اما مي دانستم كه محتواي جامع شانس بيشتري براي رتبه بندي شماره 1 در گوگل نسبت به يك پست كوتاه دارد.
و حق با من بود!
چند ماه بعد ، راهنماي من براي كليد واژه هدف من به شماره 1 رسيد:
جستجوي Google - "جستجوگر موبايل"همانطور كه ممكن است انتظار داشته باشيد ، محتواي جامع تمايل به طولاني تر از پست وبلاگ متوسط ​​400 كلمه شما دارد.
در حقيقت ، مطالعه ما در مورد سيگنال هاي رتبه بندي گوگل نشان داد كه 10 نتيجه برتر براي اكثر كلمات كليدي تمايل به تقريباً 2000 كلمه دارند:
تعداد كل كلمات محتواچرا محتواي طولاني رتبه بهتري مي يابد؟
محتواي طولاني تر به اطلاعات بيشتر Google درباره موضوع آن بهينه سازي تصاوير صفحه وب كمك مي كند. اين باعث مي شود آنها اطمينان بيشتري كسب كنند كه صفحه شما نتيجه اي مناسب براي اين كلمه كليدي است.همانطور كه قبلاً هم اشاره كردم ، مقالات با فرم طولاني مي توانند بيش از يك پست وبلاگ 300 كلمه اي را در همان موضوع پوشش دهند. اين بدان معناست كه مقالات طولاني به سؤالات جستجوگر بهتر از محتواي كوتاه پاسخ مي دهند.محتواي طولاني تمايل دارد كه پيوندها و سهم هاي اجتماعي بيشتري را نسبت به محتواي كم عمق جذب كند.به عنوان مثال ، راهنماي سئو موبايل كه قبلاً به آن اشاره كردم ، 4،330 كلمه است.
آيا آن قسمت از مطالب آسان براي نوشتن بود؟ هك نه!
اولين پيش نويس به تنهايي بيش از 20 ساعت طول كشيد.
گفته مي شود ، نوشتن مطالب با فرم طولاني مي تواند يك مزيت رقابتي براي شما باشد.
رقابت شما احتمالاً براي نوشتن قطعات عميق بسيار تنبل است. اين بدان معناست كه وقتي شروع به انتشار مطالب كاملاً ناخوشايند مي كنيد ، فوراً خود را از بسته جدا خواهيد كرد.
با اين كار ، بياييد به مرحله بعدي ما در روند نوشتن محتواي SEO برويد.
مرحله شماره 4: براي كاربران بهينه سازي كنيد
اكنون كه يك قطعه محتوا را نوشتيد ، زمان آن رسيده است كه آن را براي كاربران بهينه كنيد.
به طور خاص ، شما مي خواهيد محتواي خود را SUPER آسان مصرف كنيد.
زيرا واقعيت اين است:
اگر مطالب شما خواندن و درك آن آسان نباشد ، رتبه اي كسب نمي كند.
(حتي اگر SEO در صفحه شما اگر صحيح باشد)
دليل اين است كه گوگل اكنون از "سيگنال هاي تجربه كاربري  بهبود سئو كاربر" (علاوه بر سيگنال هاي رتبه بندي سنتي ، مانند بك لينك ها) استفاده مي كند تا بفهمد كدام نتايج شايسته رتبه # 1 در SERP ها هستند.
بنابراين اگر مردم محتواي شما را دوست داشته باشند ، مي توانند يك رتبه برتر را بدست آورند.
اثر Pogostickبا استفاده از آن ، در اينجا نكاتي براي نوشتن كپي در SEO وجود دارد كه مي توانيد از آنها استفاده كنيد تا مطمئن شويد محتواي شما كاربران و موتورهاي جستجو را راضي مي كند.
ابتدا جملات اول مطالب خود را واقعاً كوتاه كنيد.
تحقيقات نشان مي دهد كه مردم ترجيح مي دهند جملات كوتاه بخوانند. خوانندگان همچنين متن هاي گسترده اي را كه از يك انتهاي صفحه به طرف ديگر پخش مي شود ، دوست ندارند.
به همين دليل مي خواهيد چند جمله اول هر مقاله و صفحه فرود در سايت خود را فوق العاده ، بسيار كوتاه بسازيد.
همچنين ، آن جملات 5-10 اول را بين حاشيه هاي بزرگ خرد كنيد تا چشمان مردم نيازي به لرزاندن عقب و جلو نداشته باشد.
من براي هر پست از اين قانون پيروي مي كنم:
Backlinko - تكنيك آسمان خراشآسانترين راه براي توليد اين اثر براي سايت شما اضافه كردن تصوير در بالاي صفحه اي است كه در قسمت راست پاراگراف اول قرار دارد.
Backlinko - تكنيك آسمان خراش - تصويردوم ، توصيه مي كنم چندرسانه اي زيادي به محتواي خود اضافه كنيد.
به عبارت ديگر: از ويدئو ، صدا ، نمودار ، نمودار ، رسانه تعاملي ، آزمونها ، بازي ها و اينفوگرافيك ها استفاده كنيد.
وقتي در محتواي خود چندرسانه اي با كيفيت داريد ، تعداد بيشتري از افرادي كه به سايت شما Google مراجعه مي كنند را راضي مي كنيد.
افرادي كه ويديو را دوست دارند ، مي نشينند و فيلم YouTube شما را تماشا مي كنند.
افرادي كه دوست دارند بخوانند از پست وبلاگ شما كم مي كنند.
و آشغالهاي صوتي هدفون خود را قرار داده و به پادكست شما گوش مي دهند.
در حقيقت ، سند راهنمايي كيفيت Google به بازرسان مي گويد رتبه بندي سئو سايت كه صفحات با "محتواي تكميلي" (در قالب ماشين حساب ، بارگيري و نمودار) با كيفيت بالاتر از صفحات فقط متن را در نظر بگيرند.

ويژگي طراحي سايت

۸۳ بازديد

سئو سايت همچنين ، محتواي نوشته شده براي SEO معمولاً در مورد يك كلمه كليدي خاص بهينه شده است.
و وقتي نوبت بهينه سازي موتور جستجو مي رسد ، اشتباه نكنيد:
مطالب كليدي است.
در حقيقت ، HubSpot گزارش مي دهد كه مشاغلي كه به طور مرتب پست هاي وبلاگ را منتشر مي كنند ، نسبت به مشاغل كه به طور منظم محتوا منتشر نمي كنند ، ۳۵ درصد بيشتر رفت و آمد دارند.
وبلاگ - ترافيك ماهانهگوگل حتي بيرون آمده است و گفته است كه محتوا يك بخش مهم SUPER براي موفقيت در SEO است. به طور خاص ، آنها تأييد كردند كه "محتوا" يكي از سه عامل برتر رتبه بندي Google است.
ديده بان موتور جستجوو من مي توانم از تجربه دست اول بگويم كه بازاريابي محتوا مي تواند به شما در دريافت بسياري از ترافيك ارگانيك كمك كند.
در واقع ، من به طور مرتب مطالبي را در وبلاگ خود منتشر مي كنم كه به طور خاص براي رتبه بندي در گوگل طراحي شده است.
Backlinko - آموزش سئو كولاژو اين استراتژي محتواي با محوريت جستجوگرها يكي از اصلي ترين دلايلي است كه سايت من هر ماه 138،642 بازديد كننده موتور جستجو مي كند.
Analytics - Backlinko - كاربرانبا اين كار ، در اينجا دقيقاً نحوه ايجاد محتوا براي سئو آورده شده است.
نحوه نوشتن محتواي SEOمرحله شماره 1: موضوعي را انتخاب كنيد
اولين قدم شما اين است كه موضوعي را براي محتواي خود مطرح كنيد.
به طور خاص ، شما مي خواهيد موضوعي را پوشش دهيد كه مشتري هدف شما به آن اهميت مي دهد.
در اينجا 3 روش سريع براي به وجود آوردن ايده هاي جالب محتواي ارائه شده است:
Reddit: برو به subreddits هاي فعال كه در آن مخاطبان هدف شما تمايل به قطع كردن دارند. و به دنبال موضوعاتي باشيد كه تمايل دارند دوباره و دوباره مطرح شوند. اينها مي توانند مباحث بسيار خوبي براي پوشش در يك پست وبلاگ يا ويدئو باشند.وبلاگ هاي رقبا: به وبلاگ هاي رقبا ، فيلم ها و اينفوگرافيك هاي محبوب خود نگاه كنيد. آنها چه مشتركاتي دارند؟ چه چيزي را مي توانيد تقليد كنيد (يا بهبود دهيد)؟Personas: Personas مي تواند به شما كمك كند در جستجوي محصول يا خدمات شما ، از چه نوع محتوايي مشتري هدف شما به صورت آنلاين جستجو مي كند. در اينجا مثالي آورده شده است:شخصيت خريدار بسكتبالبه عنوان مثال ، مخاطب هدف من از افرادي تشكيل شده است كه بازاريابي تمام وقت انجام مي دهند.
مدتي برگشتم كه اين بحث را در زيرمجموعه سئو متوجه شدم.
Reddit - SEO -  بك لينك دائمي لينك دهندهبنابراين تصميم گرفتم پستي ايجاد كنم كه به آن سؤال خاص پاسخ دهد:
Backlinko - لينك دهنده با كيفيت بالاساده
مرحله شماره 2: يك كلمه كليدي را پيدا كنيد
اكنون زمان آن رسيده است كه يك كلمه كليدي براي محتواي خود بيابيد.
براي روشن شدن:
تحقيقات كلمات كليدي يك موضوع بزرگ است. بنابراين نمي توانم همه چيزهايي را كه مي توانم در مورد پيدا كردن كلمات كليدي در اينجا بدانم ، پوشش دهم.
اما من مي توانم تعداد كمي از تكنيك هاي تحقيق كلمات كليدي سريع را در اختيار شما قرار دهم كه در حال حاضر بسيار عالي كار مي كنند (در سال 2019).
ابتدا ، از Google Suggest براي يافتن كلمات كليدي دم بلند استفاده كنيد.
Google پيشنهاد مي كند - "رژيم پالئو"جالب اينجاست كه با اين روش مي توانيد كلمات كليدي را پيدا كنيد كه هم اكنون مردم در حال جستجو هستند. اين بدان معناست كه اين شرايط فوق العاده رقابتي نيستند (هنوز).
دوم ، از Ubersuggest استفاده كنيد.
اين ابزار تحقيق رايگان كلمات كليدي به شما كمك مي كند تا ايده هاي جديد در مورد كليد واژه ها بيابيد. همچنين به شما اين امكان را مي دهد تا بدانيد كه چند نفر هر ماه آن كلمه كليدي را در Google جستجو مي كنند.
محتواي سئو محتواي آنلاين است كه براي رتبه بندي در موتورهاي جستجو (مانند گوگل) طراحي شده است. همچنين ، محتواي نوشته شده براي SEO معمولاً در مورد يك كلمه كليدي خاص بهينه شده است.
و وقتي نوبت بهينه سازي موتور جستجو مي رسد ، اشتباه نكنيد:
مطالب كليدي است.
در حقيقت ، HubSpot گزارش مي دهد كه مشاغلي كه به طور مرتب پست هاي وبلاگ را منتشر مي كنند ، نسبت به مشاغل كه به طور منظم محتوا منتشر نمي كنند ، ۳۵ درصد بيشتر رفت و آمد دارند.
وبلاگ - ترافيك ماهانهگوگل حتي بيرون آمده است و گفته است كه محتوا يك بخش مهم SUPER براي موفقيت در SEO است. به طور خاص ، آنها تأييد كردند كه "محتوا" يكي از سه عامل برتر رتبه بندي Google است.
ديده بان موتور جستجوو من مي توانم از تجربه دست اول بگويم كه بازاريابي محتوا مي تواند به شما در دريافت بسياري از ترافيك ارگانيك كمك كند.
در واقع ، من به طور مرتب مطالبي را در وبلاگ خود منتشر مي كنم كه به طور خاص براي رتبه بندي در گوگل طراحي شده است.
Backlinko - كولاژو اين استراتژي محتواي با محوريت جستجوگرها يكي از اصلي ترين دلايلي است كه سايت من هر ماه 138،642 بازديد كننده موتور جستجو مي كند.
Analytics - Backlinko - كاربرانبا اين كار ، در اينجا دقيقاً نحوه ايجاد محتوا براي سئو آورده شده است.
نحوه نوشتن محتواي SEOمرحله شماره 1: موضوعي را انتخاب كنيد
اولين قدم شما اين است كه موضوعي را براي محتواي خود مطرح كنيد.
به طور خاص ، شما مي خواهيد موضوعي را پوشش دهيد كه مشتري هدف شما به آن اهميت مي دهد.
در اينجا 3 روش سريع براي به وجود آوردن ايده هاي جالب محتواي ارائه شده است:
Reddit: برو به subreddits هاي فعال كه در آن مخاطبان هدف شما تمايل به قطع كردن دارند. و به دنبال موضوعاتي باشيد كه تمايل دارند دوباره و دوباره مطرح شوند. اينها مي توانند مباحث بسيار خوبي براي پوشش در يك پست وبلاگ يا ويدئو باشند.وبلاگ هاي رقبا: به وبلاگ هاي رقبا ، فيلم ها و اينفوگرافيك هاي محبوب خود نگاه كنيد. آنها چه مشتركاتي دارند؟ چه چيزي را مي توانيد تقليد كنيد (يا بهبود دهيد)؟Personas: Personas مي تواند به شما كمك كند در جستجوي محصول يا خدمات شما ، از چه نوع محتوايي مشتري هدف شما به صورت آنلاين جستجو مي كند. در اينجا مثالي آورده شده است:شخصيت خريدار بسكتبالبه عنوان مثال ، مخاطب هدف من از افرادي تشكيل شده است كه بازاريابي تمام وقت انجام مي دهند.
مدتي برگشتم كه اين بحث را در زيرمجموعه سئو متوجه شدم.
Reddit - SEO - لينك دهندهبنابراين تصميم گرفتم ايجاد 

كاربرد سئو سايت

۹۳ بازديد

درمورد لينكها -  طراحي وب سايت ارزان يك DA ، 98 چربي بزرگ و چاق كننده كه به سايت شما پيوند دارد ، خواب كنيد. يا ، يك .edu فوق العاده قدرتمند كه پيوندي به مقاله وبلاگ شما دارد.
اين روياي SEO فقط در صورت تحقق بخشيدن به محتواي از طريق بازاريابي محتوا مي تواند عملي شود.
شما مي توانيد با عقد قرارداد با آژانس هاي ساخت لينك ، پيوندهايي بسازيد. برخي معتبر هستند ، بعضي ديگر نه خيلي.
اما بهترين راه براي ايجاد پيوندها با انتشار محتواي قاتل و اجازه دادن توده ها به آن پيوند دارد. اين روش واقعي موفقيت مداوم SEO است.
اگر مي خواهيد اين مؤلفه مهم سئو ، عنصر ضروري بازاريابي محتوا را بدست آوريد.
تنها راه براي بدست آوردن يك لينك دهنده - آن هويج سئو آويز - داشتن محتوا به ارزش پيوند دادن به آن است.
SEO بهينه سازي  سئو رايگان فني در سايت را مي طلبد. بازاريابي محتوا به UX عالي نياز دارد.پيش بيني مي كنم كه برخي از جستجوگرها ممكن است حداقل تا حدودي به نظر من اعتراض كنند.
اين چرا SEO بيشتر از مقالات بلاگ ، كلمات كليدي و پيوندها است. SEO در مورد بهينه سازي robots.txt ، تقويت ابرداده ، استفاده از برچسب هاي مناسب و ساخت نقشه راهبردي است. موارد فني مثل اين
بله ، همينطور است بله ، اين نيز به صورت مماس با بازاريابي محتوا مرتبط است.
اين بهينه سازي فني به نفع كاربر است - خواه كاربر در جستجوي ، انتخاب يا خواندن مطالب شما باشد. درست است كه از منظر تجربه كاربر (UX) به اين پيشرفت ها فكر كنيد. اين مؤلفه هاي فني جستجوگرها به منظور خدمت رساني به كاربر و تبليغ مطالب شما موجود هستند.
باز هم ، پيوند بين سئو و محتوا غيرقابل تفكيك است. چرا نقشه سايت خوبي مي خواهيد؟ بنابراين افراد مي توانند به راحتي مطالب شما را پيدا كرده و به آنها دسترسي پيدا كنند. چرا يك robots.txt بهينه مي خواهيد؟ بنابراين موتورهاي جستجو بهتر مي توانند سايت شما را خزنده كنند ، و بنابراين خوانندگان مي توانند مطالب تعرفه سئو  را مشاهده كنند. چرا برچسب هاي مناسب را در مكان هاي مناسب مي خواهيد؟ بنابراين محتواي شما مي تواند از فهرست بندي ستاره اي ، نتايج جستجوي دقيق و خوانندگان بيشتري از مطالب شما برخوردار شود.
همه چيز به محتوا باز مي گردد.
سئو به خروجي مداوم نياز دارد. بازاريابي محتوا به سازگاري نياز دارد.Google محتواي تازه را دوست دارد ، و مدت زمان طولاني است. اگر سئو را مي شناسيد ، مي دانيد كه محتواي تازه سريعتر ايندكس مي شود و در SERP ها ركورد بالاتر از محتواي كم ارزش قديمي تر است. وقتي اين محتواي تازه در سايتي با اقتدار تاريخي ظاهر مي شود ، مي توانيد مطمئن باشيد كه اين يك SERP تقويت خواهد كرد.
بنابراين SEO خوب به معناي توليد مداوم از محتوا است. بازده سازگار به معناي اين است كه شما در حال بازاريابي محتوا هستيد و اين كار را به درستي انجام مي دهيد. هيچ راهي در اطراف آن وجود ندارد.
بازاريابي محتوا يك فعل فعال است و كنش در حال انجام است. شما فقط اين كار را نمي كنيد ، و بعد متوقف مي شويد. شما آن را انجام مي دهيد ، و اين كار را ادامه دهيد. و در و.
بازاريابي محتوا و SEO مجدداً همگرا مي شوند.
نتيجه گيريمن مي توانم به بحث در مورد برنامه هاي تبليغاتي در مورد nauseam ادامه دهم ، اما اميدوارم كه اين نكته روشن باشد: SEO در واقع همه چيز در مورد بازاريابي محتوا است. و بازاريابي محتوا همه چيز درباره SEO است.
در اينجا دو غذاي آماده براي شما آورده شده است:
1. شما SEO نيستيد ، مگر اينكه شما نيز يك بازارياب محتوا باشيد. شما يك بازارياب محتوا نيستيد ، مگر اينكه شما نيز SEO باشيد. سئو ارزان من سعي نمي كنم سختگير و بي ادب باشم ، به خصوص اگر شما خودتان را منحصرا "SEO" يا "بازارياب محتوا" بناميد. خوب است و شما مي توانيد اين كار را انجام دهيد.
نكته اي كه مي خواهم بيان كنم اين است كه بازاريابي محتواي شما به SEO نياز دارد و SEO شما به بازاريابي محتوا احتياج دارد. اينها ديگر واحدهاي مزخرف با تلاش هاي قطع نشده است. يك SEO بايد در مورد بازاريابي محتوا و برعكس بدانيد.
من دوست دارم ببينم كه اين دو شغل كمي بيشتر از هم آميخته اند. من فكر نمي كنم كه كلمه SEOCM (بهينه سازي موتور جستجو + بازارياب محتوا) از بين برود ، اما اينگونه مي توانيد خودتان را فكر كنيد.

يك پست اخير ، كاربرد سئو من توضيح دادم كه چرا بازاريابي محتوا شما محكوم به مهار و فوت شدن بدون چندين ويژگي مهم است. هر كدام از اين ويژگيها با SEO مرتبط بودند.
بديهي است ، بازاريابي محتوا تنها در صورت داشتن ويژگي هاي سئو موفقيت آميز خواهد بود. به اين ترتيب نگاه كنيد: محتواي شما به جايي نمي رود ، مگر اينكه افراد جستجو كنند و پيدا كنند. براي يافتن آن ، به SEO نياز داريد.
اين دو را با هم جمع كنيد. تنها ، آنها ناتوان هستند. آنها با هم ديناميت هستند.
تلاشهاي SEO و بازاريابي محتوا چگونه يكديگر را تكميل مي كنند؟
به اشتراك بگذاريد

ويژگي هاي سئو سايت

۷۲ بازديد

 

چرا SEO واقعاً  بهترين شركت طراحي سايت درمورد بازاريابي محتوا استصفحه اصلي »وبلاگ» بازاريابي محتوا »چرا SEO واقعاً درمورد بازاريابي محتوا استكمي در مورد SEO و بازاريابي محتوا سردرگمي وجود دارد. سردرگمي در مورد چگونگي تناسب SEO و بازاريابي محتوا در كنار هم ايجاد مي شود. آيا آنها در كنار هم قرار مي گيرند؟ آيا آنها با يكديگر اختلاف دارند؟ اگر چنين است ، آيا مجبور كردن آنها به يكديگر اجباري است؟
در پست قبلي توضيح دادم كه چرا SEO و بازاريابي محتوا مانند PB&J هستند. آنها با هم مي روند. آنها فقط مناسب هستند. آنها با هم خوب كار مي كنند.
اكنون ، من مي خواهم دقيقاً به همين دليل به اشتراك بگذارم - به همين دليل SEO در واقع بازاريابي محتوا است و برعكس.
قبل از اينكه دليل اين مقاله را به اشتراك بگذارم ، بگذاريد در مورد آنچه - مشكلي كه من به آن پرداخته ام ، روشن شوم.
مسئله: SEO و بازاريابي محتوا يكپارچه نيستند.مشكل اساسي در اين است كه SEO و بازاريابي محتوا از هم جدا شده اند ، گويي اين دو چيز بسيار متفاوت هستند. واقعيت اين است كه آنها با هم به هم مي پيوندند ، با هم بهترين شركت سئو سايت  همپوشاني دارند ، به هم مي پيوندند ، به هم مي پيوندند.
برخي فكر مي كنند بازاريابي محتوا نياز SEO را از بين مي برد.
به اين عناوين نگاه كنيد:
google-serp-content-marketingاين براي من معني ندارد.
چگونه مي توان "بازاريابي محتوا به طور كامل بر SEO پيشي گرفت" وقتي تنها راه براي موفقيت در بازاريابي محتوا داشتن SEO است؟ چگونه مي توانيد اين دو را مانند هم جدا كنيد؟
خوشبختانه ، صداهاي عقل در كاكوفوني سردرگمي وجود دارد (به عنوان مثال ، مقاله smallbusiness.yahoo در بالا). بازارياب هاي دقيق ، قطع ارتباط را مشاهده كرده اند و در تلاشند تا خاطرنشان كنند كه سئو و بازاريابي محتوا با يكديگر همراه هستند.
با اين حال اين اشتباه همچنان ادامه دارد. يكي از مقالات مشهوري كه باعث اشتباه مي شود ، از مقاله اي در گاردين آمده است: "به نظر مي رسد گوگل از SEO قديمي دوست خود خسته شده است و در عوض ، در حال جابجايي با كودك جديد در اين بخش ، بازاريابي محتوا است". sic]
اين قياس زيبا است ، اما به سادگي دقيق نيست. به نظر نمي رسد كه SEO و بازاريابي محتوا دو نفر متفاوت باشند. براي وام گرفتن استعاره مشابه ، SEO و بازاريابي محتوا در واقع دو شخصيت يك شخص هستند.
بنابراين ، مشكل در قطع ارتباط كار در منزل  بين SEO و بازاريابي محتوا است.
وقت آن است كه اين دو نفر را به هم نزديك كنيم. اين تنها راهي است كه شما هم در SEO و هم در بازاريابي محتواي خود موفق خواهيد بود.
حقيقت: SEO و بازاريابي محتوا با هم همپوشاني دارند. زيادهنگام تلاش براي درك ادغام سئو و بازاريابي محتوا ، به اين روش فكر كنيد.
اول ، در اينجا ديدگاه نادرست SEO و بازاريابي محتوا وجود دارد. اين اشتباه است:
seo-vs-content-marketingاكنون روش مناسب براي ديدن آنها در اينجا آمده است:
seo-vs-content-marketing-2آنها با هم همپوشاني دارند.
بين SEO و بازاريابي محتوا تفاوت هايي وجود دارد.بله ، SEO و بازاريابي محتوا در چندين زمينه مهم از يكديگر متمايز مي شوند. و گرچه آنها نقاط تمايز دارند ، شما هنوز هم نمي توانيد اين دو را به طور كامل از هم جدا كنيد.
به جاي تعقيب هر نقطه اختلاف قيمت سئو سايت  بين اين دو ، مي خواهم به اين تضاد اساسي اشاره كنم:
سئو باريك تر و فني تر است.بازاريابي محتوا گسترده تر و جامع تر است.اين روشي است كه در آن دو همگرايي مي شوند:
راه استفاده از سئو به شيوه اي گسترده تر ، انتقال تلاشهاي فني خاص آن به بازاريابي محتوا است.برعكس ، تنها راه براي اطمينان از موفقيت در بازاريابي محتوا ، اعمال تكنيك هاي سئو در اجراي آن است.چگونه SEO و بازاريابي محتوا با هم جمع مي شوندراه ديگر براي ديدن آن مانند اين است - SEO تقاضا مي كند. بازاريابي محتوا آن خواسته ها را برآورده مي كند.
به عنوان مكالمه بين دو نفر فكر كنيد.
سلام-اسم من-است-SEOسئو الزامات را بيان مي كند. بازاريابي محتوا آنها را برآورده مي كند.حال ، اجازه دهيد من به شما نشان دهم كه دقيقاً چگونه SEO و محتوا يكديگر را تكميل مي كنند.
در هر يك از نكات زير دقيقاً آنچه را كه SEO جستجو مي كند بيان مي كنم ، و اينكه بازاريابي محتوا آن نياز را چگونه برآورده مي كند. بخاطر داشته باشيد كه هر يك از نكات زير را مرور مي كنيد ، بخاطر داشته باشيد كه مكالمه بين آموزش طراحي سايت سئو و بازاريابي محتوا (فوق).