برخلاف اكثر ابزارهاي كليدي ديگر ، AnswerThePublic 100٪ توضيحات متا روي سوالات متمركز است. بنابراين اگر مي خواهيد محتوا بهينه سازي شده در مورد كلمات كليدي سؤال ايجاد كنيد (مانند: "چرا بازاريابي محتوا مهم است؟") ، اين ابزار ماين طلايي است.
جواب عمومي - رژيم غذايي سرخپوشانو اگر مي خواهيد بسياري از اين استراتژي ها را در عمل مشاهده كنيد ، توصيه مي كنم اين فيلم كوتاه را بررسي كنيد.
برو جلو ، من صبر مي كنم
سپس به مرحله شماره 3 برويد ...
مرحله شماره 3: مطالب جامع را بنويسيد
راز كثيف كمي در مورد محتواي سئو اينجا آورده شده است:
اگر مي خواهيد محتواي شما در Google رتبه بندي شود ، بايد AWESOME باشد.
به عبارت ديگر:
"محتواي با كيفيت" كافي نيست. براي جستجوي معين بايد محتواي شما بهترين نتيجه باشد ... يا اين رتبه اي نخواهد بود. در حقيقت ، محتواي شگفت انگيز كليد موفقيت SEO است.
چگونه اين كار را مي كنيد؟
محتواي جامع بنويسيد.
به عبارت ديگر: محتوايي را منتشر كنيد كه به كسي امكان جستجو در كلمات كليدي را مي دهد.
به عنوان مثال ، سال گذشته من اين راهنماي كامل براي بهينه سازي موبايل را منتشر كردم.
Backlinko - راهنماي سئو موبايلاكنون مي توانستم چيزي بنويسم: "5 نكته در مورد SEO Mobile".
اما مي دانستم كه محتواي جامع شانس بيشتري براي رتبه بندي شماره 1 در گوگل نسبت به يك پست كوتاه دارد.
و حق با من بود!
چند ماه بعد ، راهنماي من براي كليد واژه هدف من به شماره 1 رسيد:
جستجوي Google - "جستجوگر موبايل"همانطور كه ممكن است انتظار داشته باشيد ، محتواي جامع تمايل به طولاني تر از پست وبلاگ متوسط 400 كلمه شما دارد.
در حقيقت ، مطالعه ما در مورد سيگنال هاي رتبه بندي گوگل نشان داد كه 10 نتيجه برتر براي اكثر كلمات كليدي تمايل به تقريباً 2000 كلمه دارند:
تعداد كل كلمات محتواچرا محتواي طولاني رتبه بهتري مي يابد؟
محتواي طولاني تر به اطلاعات بيشتر Google درباره موضوع آن بهينه سازي تصاوير صفحه وب كمك مي كند. اين باعث مي شود آنها اطمينان بيشتري كسب كنند كه صفحه شما نتيجه اي مناسب براي اين كلمه كليدي است.همانطور كه قبلاً هم اشاره كردم ، مقالات با فرم طولاني مي توانند بيش از يك پست وبلاگ 300 كلمه اي را در همان موضوع پوشش دهند. اين بدان معناست كه مقالات طولاني به سؤالات جستجوگر بهتر از محتواي كوتاه پاسخ مي دهند.محتواي طولاني تمايل دارد كه پيوندها و سهم هاي اجتماعي بيشتري را نسبت به محتواي كم عمق جذب كند.به عنوان مثال ، راهنماي سئو موبايل كه قبلاً به آن اشاره كردم ، 4،330 كلمه است.
آيا آن قسمت از مطالب آسان براي نوشتن بود؟ هك نه!
اولين پيش نويس به تنهايي بيش از 20 ساعت طول كشيد.
گفته مي شود ، نوشتن مطالب با فرم طولاني مي تواند يك مزيت رقابتي براي شما باشد.
رقابت شما احتمالاً براي نوشتن قطعات عميق بسيار تنبل است. اين بدان معناست كه وقتي شروع به انتشار مطالب كاملاً ناخوشايند مي كنيد ، فوراً خود را از بسته جدا خواهيد كرد.
با اين كار ، بياييد به مرحله بعدي ما در روند نوشتن محتواي SEO برويد.
مرحله شماره 4: براي كاربران بهينه سازي كنيد
اكنون كه يك قطعه محتوا را نوشتيد ، زمان آن رسيده است كه آن را براي كاربران بهينه كنيد.
به طور خاص ، شما مي خواهيد محتواي خود را SUPER آسان مصرف كنيد.
زيرا واقعيت اين است:
اگر مطالب شما خواندن و درك آن آسان نباشد ، رتبه اي كسب نمي كند.
(حتي اگر SEO در صفحه شما اگر صحيح باشد)
دليل اين است كه گوگل اكنون از "سيگنال هاي تجربه كاربري بهبود سئو كاربر" (علاوه بر سيگنال هاي رتبه بندي سنتي ، مانند بك لينك ها) استفاده مي كند تا بفهمد كدام نتايج شايسته رتبه # 1 در SERP ها هستند.
بنابراين اگر مردم محتواي شما را دوست داشته باشند ، مي توانند يك رتبه برتر را بدست آورند.
اثر Pogostickبا استفاده از آن ، در اينجا نكاتي براي نوشتن كپي در SEO وجود دارد كه مي توانيد از آنها استفاده كنيد تا مطمئن شويد محتواي شما كاربران و موتورهاي جستجو را راضي مي كند.
ابتدا جملات اول مطالب خود را واقعاً كوتاه كنيد.
تحقيقات نشان مي دهد كه مردم ترجيح مي دهند جملات كوتاه بخوانند. خوانندگان همچنين متن هاي گسترده اي را كه از يك انتهاي صفحه به طرف ديگر پخش مي شود ، دوست ندارند.
به همين دليل مي خواهيد چند جمله اول هر مقاله و صفحه فرود در سايت خود را فوق العاده ، بسيار كوتاه بسازيد.
همچنين ، آن جملات 5-10 اول را بين حاشيه هاي بزرگ خرد كنيد تا چشمان مردم نيازي به لرزاندن عقب و جلو نداشته باشد.
من براي هر پست از اين قانون پيروي مي كنم:
Backlinko - تكنيك آسمان خراشآسانترين راه براي توليد اين اثر براي سايت شما اضافه كردن تصوير در بالاي صفحه اي است كه در قسمت راست پاراگراف اول قرار دارد.
Backlinko - تكنيك آسمان خراش - تصويردوم ، توصيه مي كنم چندرسانه اي زيادي به محتواي خود اضافه كنيد.
به عبارت ديگر: از ويدئو ، صدا ، نمودار ، نمودار ، رسانه تعاملي ، آزمونها ، بازي ها و اينفوگرافيك ها استفاده كنيد.
وقتي در محتواي خود چندرسانه اي با كيفيت داريد ، تعداد بيشتري از افرادي كه به سايت شما Google مراجعه مي كنند را راضي مي كنيد.
افرادي كه ويديو را دوست دارند ، مي نشينند و فيلم YouTube شما را تماشا مي كنند.
افرادي كه دوست دارند بخوانند از پست وبلاگ شما كم مي كنند.
و آشغالهاي صوتي هدفون خود را قرار داده و به پادكست شما گوش مي دهند.
در حقيقت ، سند راهنمايي كيفيت Google به بازرسان مي گويد رتبه بندي سئو سايت كه صفحات با "محتواي تكميلي" (در قالب ماشين حساب ، بارگيري و نمودار) با كيفيت بالاتر از صفحات فقط متن را در نظر بگيرند.