سئو سايت همچنين ، محتواي نوشته شده براي SEO معمولاً در مورد يك كلمه كليدي خاص بهينه شده است.
و وقتي نوبت بهينه سازي موتور جستجو مي رسد ، اشتباه نكنيد:
مطالب كليدي است.
در حقيقت ، HubSpot گزارش مي دهد كه مشاغلي كه به طور مرتب پست هاي وبلاگ را منتشر مي كنند ، نسبت به مشاغل كه به طور منظم محتوا منتشر نمي كنند ، ۳۵ درصد بيشتر رفت و آمد دارند.
وبلاگ - ترافيك ماهانهگوگل حتي بيرون آمده است و گفته است كه محتوا يك بخش مهم SUPER براي موفقيت در SEO است. به طور خاص ، آنها تأييد كردند كه "محتوا" يكي از سه عامل برتر رتبه بندي Google است.
ديده بان موتور جستجوو من مي توانم از تجربه دست اول بگويم كه بازاريابي محتوا مي تواند به شما در دريافت بسياري از ترافيك ارگانيك كمك كند.
در واقع ، من به طور مرتب مطالبي را در وبلاگ خود منتشر مي كنم كه به طور خاص براي رتبه بندي در گوگل طراحي شده است.
Backlinko - آموزش سئو كولاژو اين استراتژي محتواي با محوريت جستجوگرها يكي از اصلي ترين دلايلي است كه سايت من هر ماه 138،642 بازديد كننده موتور جستجو مي كند.
Analytics - Backlinko - كاربرانبا اين كار ، در اينجا دقيقاً نحوه ايجاد محتوا براي سئو آورده شده است.
نحوه نوشتن محتواي SEOمرحله شماره 1: موضوعي را انتخاب كنيد
اولين قدم شما اين است كه موضوعي را براي محتواي خود مطرح كنيد.
به طور خاص ، شما مي خواهيد موضوعي را پوشش دهيد كه مشتري هدف شما به آن اهميت مي دهد.
در اينجا 3 روش سريع براي به وجود آوردن ايده هاي جالب محتواي ارائه شده است:
Reddit: برو به subreddits هاي فعال كه در آن مخاطبان هدف شما تمايل به قطع كردن دارند. و به دنبال موضوعاتي باشيد كه تمايل دارند دوباره و دوباره مطرح شوند. اينها مي توانند مباحث بسيار خوبي براي پوشش در يك پست وبلاگ يا ويدئو باشند.وبلاگ هاي رقبا: به وبلاگ هاي رقبا ، فيلم ها و اينفوگرافيك هاي محبوب خود نگاه كنيد. آنها چه مشتركاتي دارند؟ چه چيزي را مي توانيد تقليد كنيد (يا بهبود دهيد)؟Personas: Personas مي تواند به شما كمك كند در جستجوي محصول يا خدمات شما ، از چه نوع محتوايي مشتري هدف شما به صورت آنلاين جستجو مي كند. در اينجا مثالي آورده شده است:شخصيت خريدار بسكتبالبه عنوان مثال ، مخاطب هدف من از افرادي تشكيل شده است كه بازاريابي تمام وقت انجام مي دهند.
مدتي برگشتم كه اين بحث را در زيرمجموعه سئو متوجه شدم.
Reddit - SEO - بك لينك دائمي لينك دهندهبنابراين تصميم گرفتم پستي ايجاد كنم كه به آن سؤال خاص پاسخ دهد:
Backlinko - لينك دهنده با كيفيت بالاساده
مرحله شماره 2: يك كلمه كليدي را پيدا كنيد
اكنون زمان آن رسيده است كه يك كلمه كليدي براي محتواي خود بيابيد.
براي روشن شدن:
تحقيقات كلمات كليدي يك موضوع بزرگ است. بنابراين نمي توانم همه چيزهايي را كه مي توانم در مورد پيدا كردن كلمات كليدي در اينجا بدانم ، پوشش دهم.
اما من مي توانم تعداد كمي از تكنيك هاي تحقيق كلمات كليدي سريع را در اختيار شما قرار دهم كه در حال حاضر بسيار عالي كار مي كنند (در سال 2019).
ابتدا ، از Google Suggest براي يافتن كلمات كليدي دم بلند استفاده كنيد.
Google پيشنهاد مي كند - "رژيم پالئو"جالب اينجاست كه با اين روش مي توانيد كلمات كليدي را پيدا كنيد كه هم اكنون مردم در حال جستجو هستند. اين بدان معناست كه اين شرايط فوق العاده رقابتي نيستند (هنوز).
دوم ، از Ubersuggest استفاده كنيد.
اين ابزار تحقيق رايگان كلمات كليدي به شما كمك مي كند تا ايده هاي جديد در مورد كليد واژه ها بيابيد. همچنين به شما اين امكان را مي دهد تا بدانيد كه چند نفر هر ماه آن كلمه كليدي را در Google جستجو مي كنند.
محتواي سئو محتواي آنلاين است كه براي رتبه بندي در موتورهاي جستجو (مانند گوگل) طراحي شده است. همچنين ، محتواي نوشته شده براي SEO معمولاً در مورد يك كلمه كليدي خاص بهينه شده است.
و وقتي نوبت بهينه سازي موتور جستجو مي رسد ، اشتباه نكنيد:
مطالب كليدي است.
در حقيقت ، HubSpot گزارش مي دهد كه مشاغلي كه به طور مرتب پست هاي وبلاگ را منتشر مي كنند ، نسبت به مشاغل كه به طور منظم محتوا منتشر نمي كنند ، ۳۵ درصد بيشتر رفت و آمد دارند.
وبلاگ - ترافيك ماهانهگوگل حتي بيرون آمده است و گفته است كه محتوا يك بخش مهم SUPER براي موفقيت در SEO است. به طور خاص ، آنها تأييد كردند كه "محتوا" يكي از سه عامل برتر رتبه بندي Google است.
ديده بان موتور جستجوو من مي توانم از تجربه دست اول بگويم كه بازاريابي محتوا مي تواند به شما در دريافت بسياري از ترافيك ارگانيك كمك كند.
در واقع ، من به طور مرتب مطالبي را در وبلاگ خود منتشر مي كنم كه به طور خاص براي رتبه بندي در گوگل طراحي شده است.
Backlinko - كولاژو اين استراتژي محتواي با محوريت جستجوگرها يكي از اصلي ترين دلايلي است كه سايت من هر ماه 138،642 بازديد كننده موتور جستجو مي كند.
Analytics - Backlinko - كاربرانبا اين كار ، در اينجا دقيقاً نحوه ايجاد محتوا براي سئو آورده شده است.
نحوه نوشتن محتواي SEOمرحله شماره 1: موضوعي را انتخاب كنيد
اولين قدم شما اين است كه موضوعي را براي محتواي خود مطرح كنيد.
به طور خاص ، شما مي خواهيد موضوعي را پوشش دهيد كه مشتري هدف شما به آن اهميت مي دهد.
در اينجا 3 روش سريع براي به وجود آوردن ايده هاي جالب محتواي ارائه شده است:
Reddit: برو به subreddits هاي فعال كه در آن مخاطبان هدف شما تمايل به قطع كردن دارند. و به دنبال موضوعاتي باشيد كه تمايل دارند دوباره و دوباره مطرح شوند. اينها مي توانند مباحث بسيار خوبي براي پوشش در يك پست وبلاگ يا ويدئو باشند.وبلاگ هاي رقبا: به وبلاگ هاي رقبا ، فيلم ها و اينفوگرافيك هاي محبوب خود نگاه كنيد. آنها چه مشتركاتي دارند؟ چه چيزي را مي توانيد تقليد كنيد (يا بهبود دهيد)؟Personas: Personas مي تواند به شما كمك كند در جستجوي محصول يا خدمات شما ، از چه نوع محتوايي مشتري هدف شما به صورت آنلاين جستجو مي كند. در اينجا مثالي آورده شده است:شخصيت خريدار بسكتبالبه عنوان مثال ، مخاطب هدف من از افرادي تشكيل شده است كه بازاريابي تمام وقت انجام مي دهند.
مدتي برگشتم كه اين بحث را در زيرمجموعه سئو متوجه شدم.
Reddit - SEO - لينك دهندهبنابراين تصميم گرفتم ايجاد
سه شنبه ۰۹ مهر ۹۸ ۱۵:۱۹ ۸۴ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است